Starten met affiliate marketing voor online magazines
byVeel mediamerken werken met digitale verdienmodellen, naast abonnementen en de meer traditionele vormen van adverteren. Een van deze digitale verdienmodellen is affiliate marketing. In…
Veel mediamerken werken met digitale verdienmodellen, naast abonnementen en de meer traditionele vormen van adverteren. Een van deze digitale verdienmodellen is affiliate marketing. In…
ModMod is in januari 2022 gestart als online lifestyleplatform voor de Nederlandse man. Maar het bloed van bladenmakers Arno Kantelberg (voorheen Esquire) en Willem…
DPG Media is druk met de ontwikkeling van een nieuwe commerciële strategie voor de zogeheten special interest merken. Dat zijn Ouders van NU, Autoweek,…
Na 17 jaar neemt Jildou van der Bijl afscheid van LINDA. Van der Bijl, creatief directeur van LINDA., vertrekt op 1 maart 2023. Onder…
Snippet media, het bedrijf van Barbara van Erp, stopt met de online magazines Me-to-We en Mynd. “We wilden van Me-to-We en Mynd af omdat…
Uitgevers hebben het niet makkelijk. Ze worden geconfronteerd met steeds hoger wordende kosten (vooral voor papier en distributie). Met de stijgende inflatie en de…
Margriet heeft begin november de Mercurs voor het beste Magazine Merk van het jaar gewonnen. In deze podcast vertelt hoofdredacteur Helene van Santen over…
De belangrijkste prijzen van de magazine mediabranche zijn weer uitgereikt. De Mercurs werden door een vakjury, in drie categorieën prijzen, toegewezen aan Margriet, Happinez…
Het tijdschrift Libelle heeft in samenwerking met Stichting Lezen en Schrijven een speciale Libelle gemaakt voor mensen die een probleem hebben met lezen en…
De nominaties en winnaars voor de Mercurs 2022 zijn door de jury vastgesteld. In de 24e editie van deze prijsuitreiking kon er voor drie categorieën…
Herken je de volgende situatie? Binnen jouw redactie of content team is er telkens overleg over de inzet van kanalen. Wat doen we met…
Je hebt als uitgever tegenwoordig een keur aan kanalen om te kiezen. Maar welke kies je? En met welk doel? En hoe voorkom je…