Magazine Vorsten gaat internationaal

Onder de titel The Crown brengt de redactie van het magazine Vorsten haar koninklijke content wereldwijd onder de aandacht.

“Daar waar Engelse tijdschriften vooral oog hebben voor hun eigen monarchie en koninklijke geschiedenis, brengt The Crown alle vorstenhuizen bij de lezer thuis”, zegt hoofdredacteur Justina Marcella. In het eerste nummer neemt The Crown de lezer mee van het oude Rusland naar het moderne Monaco. Het gaat voornamelijk om vertaalde content die eerder verscheen in de Nederlandse edities van Vorsten. Om het blad goed in de markt te positioneren is wel gekozen voor Kate op de cover.

Ook op de Nederlandse markt

The Crown verschijnt ook in Nederland, vanaf 22 september bij de betere boekhandel, via bol.com en op Schiphol. De internationale lancering is op 25 september in Groot-Brittannië waarna het glossy tijdschrift letterlijk verscheept wordt naar andere landen zoals de Verenigde Staten, Australië, Hongkong, Canada en Nieuw-Zeeland. The Crown verschijnt vier keer per jaar en telt 148 pagina’s. The Crown heeft een eigen website en is ook actief op Twitter en Facebook.

Internationale Ambities van New Skool

The Crown is het tweede magazine van kersverse uitgever New Skool Media dat de grens overgaat. Eerder verscheen zelf-maak-modeblad Knip over de grens in een Duitse, Franse en Italiaanse versie. Het betrof een pilot. Inmiddels zijn de Franse en Italiaanse versies gestaakt. The Crown ligt nu in de winkel en is online te koop, o.a. bij Bol.com.

Koop bij bol.com

TheCrown_cover

0 replies on “Magazine Vorsten gaat internationaal”