LINDA. lanceert morgen een nieuwe commerciële bijlage, getiteld MODE. Het blad is een samenwerking met Bol.com. Bol wil meer nadruk leggen op de onlangs gelanceerde mode-winkel. Veel items die via het e-commerce platform zijn verkrijgbaar zijn terug te vinden in de 100 pagina telende glossy, die door de redactie van LINDA. is gemaakt.
Opvallend is de special wel. Een jaar geleden stopte de redactie van LINDA met de tweejaarlijkse modespecial LINDA.mode en LINDA.wonen. Daarvoor in de plaats verscheen LINDA.loves. Nu is daar de mode-special met Bol aan toegevoegd.
Voor dit partnership worden de kanalen van LINDA. en Talpa Network groots ingezet om de mode die op het platform van bol.com te vinden is een extra podium te geven. Naast het modenummer worden er printuitingen in LINDA.magazine, winacties, eigen geproduceerde video’s en een banner- en social campagne ingezet. Ook is er een speciaal door Claes Iversen ontworpen jurk in het leven geroepen.
Mode bij Bol
Boukje Taphoorn, Chief Marketing Officer bol.com: “We zagen al jaren dat klanten verwachtten dat ze binnen ons assortiment ook mode-artikelen konden vinden. Sinds de lancering in januari van onze mode-winkel konden we echt aan de slag met deze wensen. We leren elke dag binnen deze categorie en bieden een steeds volledigere winkel aan. De creativiteit en inspiratie van LINDA. versterkt het gemak dat wij klanten bieden bij bol.com met onze data-gedreven marketing.“
Lekker Hollands
Kiki Maaskant, director sales LINDA.: “We zijn trots op deze mooie strategische samenwerking met bol.com. We hebben samen prachtige content kunnen maken die past bij de merkwaarden die onze beide merken met elkaar delen: Hollands, voor iedereen, herkenbaar en altijd met een knipoog. Hiermee tonen we niet alleen de verbinding van onze merken maar laten we deze ook echt voelen.”
Het septembernummer van LINDA. met de MODE. Special ligt woensdag 19 augustus in de winkel.