Podcast: Carolien Vader over Content Playbook
byEr is de afgelopen jaren enorm heel veel content bijgekomen. Dat is vooral slecht nieuws voor de consument. Mediagebruikers hebben inmiddels algoritmes nodig om…
Er is de afgelopen jaren enorm heel veel content bijgekomen. Dat is vooral slecht nieuws voor de consument. Mediagebruikers hebben inmiddels algoritmes nodig om…
Het mediamerk LINDA. bestaat 15 jaar. In de podcast: ‘Komt een Blad bij de Dokter’ kijken we met algemeen hoofdredacteur Jildou van der Bijl…
Luc van Os heeft het in een klap twee keer drukker. Door de overname van de G+J titels en de sportbladen van WPG is…
Jan Willem Sanders is sinds mei 2017 uitgever en zakelijk directeur van Follow the Money. In die rol is hij verantwoordelijk voor de realisatie…
Barbara van Erp is oprichter en managing partner van Snippet Media en geeft leiding aan succesvolle online magazines zoals me-to-we.nl, Saar-magazine, Mynd.nl en ’t…
In deze podcast praat Carolien Vader met Dennis van Luling, adjunct-hoofdredacteur van Voetbal International. VI ervaart de gevolgen van het veranderende medialandschap en zoekt…
AN magazine viert in 2018 z’n 12,5-jarig bestaan. In die tijd heeft het magazine weinig last gehad van de oplagedaling, die je bij veel…
Succes op social media lijkt sommige influencers zo makkelijk af te gaan, terwijl traditionele mediamerken daar enorm mee worstelen. Hoe komt dat? Social Media…
Hoofdredacteur Karin Swerink van Vogue vertelt in deze podcast hoe het is om een blad te maken in licentie. Ze heeft enkele oprechte anekdotes…
In deze podcast spraken we met Franska Stuy, de ongekroonde bladenkoningin van Nederland. Ze stond 17 jaar aan het roer van Libelle en werkte…
In deze podcast praten we met Jaap Biemans. Hij is de prijswinnende art director van Volkskrant Magazine en geniet internationaal veel aandacht onder zijn…
In een tijd dat de oplages van omroepbladen zo’n beetje het hardste kelderen van allemaal, zit de sfeer er bij de redactie van de…