Amayzine verschijnt in print

Amayzine

Vandaag verschijnt de print issue van het online lifestyle magazine Amayzine. Hoofdredacteur en founder May-Britt Mobach maakt als oud-bladendmaker de stap naar print bewust.

May-Britt Mobach: “Het is een magazine waarmee je je armspieren kunt trainen, zo dik is het. Gedrukt op het mooiste papier én met een split run cover; één met Yfke en één met de drie new faces.” De founder en editor in chief van het online magazine Amayzine.com maakte in haar carrière de mooiste bladen: La Vie en Rose, Pink Ribbon Magazine en haar grootste liefde Marie Claire. Mobach: “De aandacht voor lay-out en design heeft op Amayzine.com altijd prioriteit gehad, in een print magazine kun je nog meer uitpakken en samenwerken met de beste fotografen, modellen en stylisten.”

Amayzine Magazine voelt als een cadeau

Waarom is gekozen voor print naast het succesvolle online platform is een duidelijke zaak, aldus May-Britt Mobach. “Ik zie Amayzine.com als onze prêt-à-porter-collectie, je dagelijkse dosis aan alles wat je niet per se nodig hebt, maar wat je leven wel leuker maakt. Het print magazine is de couture, een pronkstuk waar uren en uren en dagen en weken met heel veel liefde aan is gewerkt om onze fans het beste van het beste te presenteren.”

3-jarig bestaan

Amayzine.com heeft een online achterban van 400.000 unieke bezoekers en trakteert haar lezers nu op print. Het tweehonderd pagina’s tellende magazine van Amayzine koop je vanaf woensdag 25 januari op 3600 verkooppunten in Nederland voor €4,99 en verschijnt zes keer per jaar. Het blad wordt gelanceerd op het driejarig bestaan van Amyazine als mediamerk, dat wordt uitgegeven door PilotStudio BV.