Presentaties en Lezingen
Genootschap voor Hoofdredacteuren, Hoofdredacteurendag, Expiditie Bladenmaken, Digitale Denkweg COP, Magazine Media Café (voorheen Bladen in de Balie), INCTformatie, NZW Business Bootcamp , Digital Content Marketing Congres, Customer Media Congres, Facing Pages, Marketingdagen, Nationale Uitgeefdagen, Sanoma MediaParade.be, Think Festival – Haagse Hogeschool, Erasmus Hogeschool Brussel.
Inspiratiesessies
Sanoma België, Telegraaf Media Groep, redactie Margriet, Elsevier, EO-Beam, EO-EVA, JAN, redactie LINDA., Happinez, Psychologie Magazine, Metro, Kidsweek/7Days, New Skool Media, Strijdkreet, Manners, Bedrock, Mediagroep Limburg.
Docent
LECTRIC, Hogeschool van Utrecht (journalistiek), Hogeschool Leiden (relatiemedia), Fontys Tilburg (journalistiek), Universiteit van Amsterdam (media), Academie voor Overheidscommunicatie.
Magazines
– Crossmedia training Vriendin
– Crossmedia training redacties New Skool Media
– Advies crossmedia voor Kidsweek en & 7Days
– Advies crossmedia Psychologie Magazine
– Consulting crossmediale werkwijze redactie Forum – VNO NCW
– Advies en begeleiding crossmediale strategie Wonen&Co – zaterdagbijlage Dagblad van het Noorden/LeeuwardenCourant
– Advies online Happinez
– Advies crossmedia voor EO Eva (vrouwenglossy), BEAM (jongerenplatform) en Visie (ledenblad)
– Conceptverkenning &C voor Chantal Janzen
– Concept, contentstrategie en a.i. online hoofdredactie Wendy Magazine
– Advies contentstrategie online Jan-Magazine
– Advies contentstrategie Roots
– Advies over conceptontwikkeling ondernemersmagazine Noord van NDC Mediagroep
– Toekomstverkenning VPRO-Gids
– Strategie en Concept relatiemagazine DEEN, ism Wind Publishing
– Sessie crossmedia en contentstrategie KRO-gids, MicroGids, NCRV-gids
– Trainingen en expert panel, Sqills Sanoma.be
– Advies crossmedia aan Esta
– Conceptontwikkeling, lancering en hoofdredactie magazine Buitenleven
– Restyle en hoofdredactie magazine Toeractief
– Ontwikkeling en productie regionale Kampioen voor ANWB
– Advies ledenblad Natuurmonumenten
– Advies bladformule Onverwacht Nederland, van Staatsbosbeheer
– Benchmark en concept televisiemagazine RTL (nooit verschenen)
– Concept personeelsblad Voedsel en Waren Autoriteit
– Advies en eindredactie personeelsblad Algemene Rekenkamer
– Advies bladen CNV
Andere uitgaven
– Concept en tekst boek: Het begint met een idee voor TEDxAmsterdam en A.W. Bruna
– Concept en productie ANWB weekplanner 2010
– Productontwikkeling en restyle boeken en gidsen ANWB Media
– Concept en tekst boek: Nationale Parken en Landschappen, Nederland op zijn mooist
– Ghostwriting boek: Ontmoetingen van Pieter van Vollenhoven
Online en Social Media
– Advies en positionering Manners (WayneParkerKent)
– Advies en positionering Bedrock (WayneParkerKent)
– Concept, Contentstrategie en begeleiden bouw Fashionweek.nl– Hoofdredactie en contentstrategie TEDxAmsterdam 2014
– Advies en coaching online platform Kiind Magazine
– Concept en content Buy Nothing New Maand
– Content en contentstrategie mylaps.com
– Concept, lancering en hoofdredactie www.groener.nl van Ilse Media (helaas uit de lucht)
– Concept en content fiets- en wandelportal op www.anwb.nl
– Content voor www.easydecember van Ilse Media
– Advertorials Rabo mobiel op nu.nl
Marketing en PR
– Concept en PR campagne Tevredenlander
– Contentstrategie, Marketing en PR, Lancering Stilte Magazine
– Campagne Lightwise ANWB
– PR Buy Nothing New Maand
– PR campagne Naar Buiten van Staatsbosbeheer
– PR voor de Balansdag van het Voedingscentrum
– Communicatie-advies en PR Platform Internet Bureaus Nederland
Carolien Vader is ook werkzaam als creative director van Contentstrategiebureau The Big Story
En werkte onder andere mee aan een crossmediale contentstrategie voor T-Mobile, de Politie, Zilveren Kruis (B2B), Kamer van Koophandel, Staedion, Essent, APG en de UWV.
Nieuwpoortkade 2A, 1055 RX Amsterdam
Tel. + 31 629 55 60 30
Mail: carolien@bladendokter.nl