Podcast: Een gesprek met Kirsten Jassies over social media en bladen

Succes op social media lijkt sommige influencers zo makkelijk af te gaan, terwijl traditionele mediamerken daar enorm mee worstelen. Hoe komt dat?

Social Media expert Kirsten Jassies vertelt in onze podcast Komt een Blad bij de dokter waarom. Ze schetst de verschillen tussen de wereld van de influencers op Instagram en Youtube en die van de traditionele media. Ook geeft ze tips over wat mediamerken kunnen leren van de jonge garde contentmakers op social media.

Abonneer op Apple Podcast Luister op Soundcloud Luister op Spotify

 

#1: Zoektocht naar kwaliteit in een wereld vol clickbait
#2: Geld verdienen met content
#3: Hoe Quest vooral aandacht vermarkt
#4: Mediaprofessor Piet Bakker over waarom oplages dalen.
#5: Marjolijn Kamphuis van OKGO over succesvol online uitgeven.
#6: Leanne Hermans over de geheimen van LINDA.
#7: Lara Ankersmit over digitale innovatie bij de NOS.
#8: Leon Heuts over geld verdienen met filosofie.
#9: Gonnie Spijkstra over de impact van content.
#10: Hugo Blom over de toekomst van de VPRO Gids.
#11: Jaap Biemans, aka Coverjunkie, over artdirection en mooie covers.
#12: Franska Stuy over Franska.nl en de successen van Libelle.
#13: Een gesprek met Karin Swerink van Vogue.
#14: Een gesprek met Kirsten Jassies over social media en bladen.
#15: Een gesprek met Esther Goedegebuure over JAN Magazine.
#16: Een gesprek met Dennis van Luling over de crossmediale strategie van VI
#17: Een gesprek met Barbara van Erp over online uitgeven met Snippet Media
#18: Jan Willem Sander over geld verdienen met Follow the Money
#19: Luc Van Os over de overname van G+J door Hearst
#20: Een gesprek met Jildou van der Bijl over 15 jaar LINDA.