Podcast: Een gesprek met Jildou van der Bijl over 15 jaar LINDA.

Het mediamerk LINDA. bestaat 15 jaar. In de podcast: ‘Komt een Blad bij de Dokter’ kijken we met algemeen hoofdredacteur Jildou van der Bijl terug naar het ontstaan van het magazine en naar de komst van innovaties, zoals LINDA.nieuws, LINDA.tv en LINDA.festival.

LINDA. wordt door velen gezien als een lichtend voorbeeld voor crossmediale innovatie en creativiteit. Van der Bijl vertelt in een gesprek met Carolien Vader van Bladendokter.nl over het innoverend vermogen van haar team en de toekomst van LINDA. als mediamerk.

Abonneer op Apple Podcast Luister op Soundcloud Luister op Stitcher

 

#1: Zoektocht naar kwaliteit in een wereld vol clickbait
#2: Geld verdienen met content
#3: Hoe Quest vooral aandacht vermarkt
#4: Mediaprofessor Piet Bakker over waarom oplages dalen.
#5: Marjolijn Kamphuis van OKGO over succesvol online uitgeven.
#6: Leanne Hermans over de geheimen van LINDA.
#7: Lara Ankersmit over digitale innovatie bij de NOS.
#8: Leon Heuts over geld verdienen met filosofie.
#9: Gonnie Spijkstra over de impact van content.
#10: Hugo Blom over de toekomst van de VPRO Gids.
#11: Jaap Biemans, aka Coverjunkie, over artdirection en mooie covers.
#12: Franska Stuy over Franska.nl en de successen van Libelle.
#13: Een gesprek met Karin Swerink van Vogue.
#14: Een gesprek met Kirsten Jassies over social media en bladen.
#15: Een gesprek met Esther Goedegebuure over JAN Magazine.
#16: Een gesprek met Dennis van Luling over de crossmediale strategie van VI
#17: Een gesprek met Barbara van Erp over online uitgeven met Snippet Media
#18: Jan Willem Sander over geld verdienen met Follow the Money
#19: Luc Van Os over de overname van G+J door Hearst
#20: Een gesprek met Jildou van der Bijl over 15 jaar LINDA.