Podcast: Een gesprek met Jan Willem Sanders over geld verdienen met Follow the Money

Jan Willem Sanders is sinds mei 2017 uitgever en zakelijk directeur van Follow the Money. In die rol is hij verantwoordelijk voor de realisatie van het lidmaatschapsmodel als enige vorm van financiering voor deze onafhankelijke journalistieke titel. Hiervoor heeft hij meegewerkt aan de digitale uitgeefstrategie van onder andere Het Financieele Dagblad, De Telegraaf en RTL Nieuws.

Hij is expert op het gebied van Paywalls voor media. Al noemt hij ze liever Engagement Doors. Carolien Vader van Bladendokter.nl vraagt Sanders in deze podcast over de beste manieren waarop uitgevers online kunnen verdienen aan de band met betalende lezers.

Abonneer op Apple Podcast Luister op Soundcloud Luister op Spotify

 

#23: Een gesprek met Inez van Oord over de kracht van conceptontwikkeling.
#22: Eveline Helmink en Marije de Jong over 15 jaar Happinez.
#21: Flow bestaat 10 jaar, Astrid van der Hulst over de tijdgeest en experimenteren in print.
#20: Een gesprek met Jildou van der Bijl over 15 jaar LINDA.
#19: Luc Van Os over de overname van G+J door Hearst.
#18: Jan Willem Sander over geld verdienen met Follow the Money.
#17: Een gesprek met Barbara van Erp over online uitgeven met Snippet Media.
#16: Een gesprek met Dennis van Luling over de crossmediale strategie van VI.
#15: Een gesprek met Esther Goedegebuure over JAN Magazine.
#14: Een gesprek met Kirsten Jassies over social media en bladen.
#13: Een gesprek met Karin Swerink van Vogue.
#12: Franska Stuy over Franska.nl en de successen van Libelle.
#11: Jaap Biemans, aka Coverjunkie, over artdirection en mooie covers.
#10: Hugo Blom over de toekomst van de VPRO Gids.
#9: Gonnie Spijkstra over de impact van content.
#8: Leon Heuts over geld verdienen met filosofie.
#7: Lara Ankersmit over digitale innovatie bij de NOS.
#6: Leanne Hermans over de geheimen van LINDA.
#5: Marjolijn Kamphuis van OKGO over succesvol online uitgeven.
#4: Mediaprofessor Piet Bakker over waarom oplages dalen.
#3: Hoe Quest vooral aandacht vermarkt.
#2: Geld verdienen met content.
#1: Zoektocht naar kwaliteit in een wereld vol clickbait.