Podcast: Een gesprek met Esther Goedegebuure over JAN Magazine

JAN magazine viert in 2018 z’n 12,5-jarig bestaan. In die tijd heeft het magazine weinig last gehad van de oplagedaling, die je bij veel andere bladen ziet. We kijken met hoofdredacteur Esther Goedegebuure terug op 12 jaar JAN. Van het prille begin tot de noodzaak voor een goed lopend magazine om in dit turbulente medialandschap kin hoog en borst vooruit te houden.

Esther Goedegebuure is als sinds de oprichting betrokken bij JAN Magazine. In een gesprek met Carolien Vader van Bladendokter.nl vertelt ze over de ontwikkelingen van het merk, de positionering ten opzichte van andere glossies en de plannen voor de toekomst.

Abonneer op Apple Podcast Luister op Soundcloud Luister op Stitcher

 

#1: Zoektocht naar kwaliteit in een wereld vol clickbait
#2: Geld verdienen met content
#3: Hoe Quest vooral aandacht vermarkt
#4: Mediaprofessor Piet Bakker over waarom oplages dalen.
#5: Marjolijn Kamphuis van OKGO over succesvol online uitgeven.
#6: Leanne Hermans over de geheimen van LINDA.
#7: Lara Ankersmit over digitale innovatie bij de NOS.
#8: Leon Heuts over geld verdienen met filosofie.
#9: Gonnie Spijkstra over de impact van content.
#10: Hugo Blom over de toekomst van de VPRO Gids.
#11: Jaap Biemans, aka Coverjunkie, over artdirection en mooie covers.
#12: Franska Stuy over Franska.nl en de successen van Libelle.
#13: Een gesprek met Karin Swerink van Vogue.
#14: Een gesprek met Kirsten Jassies over social media en bladen.
#15: Een gesprek met Esther Goedegebuure over JAN Magazine.
#16: Een gesprek met Dennis van Luling over de crossmediale strategie van VI
#17: Een gesprek met Barbara van Erp over online uitgeven met Snippet Media
#18: Jan Willem Sander over geld verdienen met Follow the Money
#19: Luc Van Os over de overname van G+J door Hearst
#20: Een gesprek met Jildou van der Bijl over 15 jaar LINDA.