Podcast: Een gesprek met Luc Van Os over de overname van G+J door Hearst
byLuc van Os heeft het in een klap twee keer drukker. Door de overname van de G+J titels en de sportbladen van WPG is…
Luc van Os heeft het in een klap twee keer drukker. Door de overname van de G+J titels en de sportbladen van WPG is…
Hoofdredacteuren en chefs-redactie kunnen weer in de schoolbanken na de zomervakantie, want eind september start een nieuwe masterclass voor hoofdredacteuren bij Bladendokter. Alweer de…
Hearst lanceert Hearst Agency, een nieuwe afdeling voor alle brandend content solutions. Het is dé centrale service unit binnen de uitgeverij waar alle digitale…
De vakantiespecial, vakantieboek of zomerboek bestaat al jaren. En het lijkt wel alsof steeds meer mediamerken instappen op deze trend en ook met een…
Sinds september is er druk gewerkt aan een reorganisatie, na de overname van G+J door Hearst. Daarvan is nu het eerste deel ten einde…
LINDA.het bureau is de branded content studio van het merk LINDA. Het is niet meer alleen de plek voor commerciële opdrachten die worden uitgerold…
National Geographic krijgt een nieuwe hoofdredacteur. Arno Kantelberg volgt Aart Aarsbergen per 1 juli op. Aart Aarsbergen, al 17 jaar hoofdredacteur van het magazine,…
Veel redacties zien tekst en beeld als twee afzonderlijke componenten. Beeld wordt vaak zelfs als sluitpost gezien. Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat…
Met tools zoals Google Analytics is het vrij gemakkelijk om te volgen wat bezoekers doen op een website, hoe lang ze blijven hangen en…
Jan Willem Sanders is sinds mei 2017 uitgever en zakelijk directeur van Follow the Money. In die rol is hij verantwoordelijk voor de realisatie…
Opvallend nieuws, vlak na het invoeren van de AVG- of GDPR. Drie van de grootste uitgevers in Nederland bundelen hun gebruikersdata en bieden deze…
In de zoektocht naar nieuwe verdienmodellen en meer betrokkenheid bij de doelgroep organiseren steeds meer mediamerken een event. Het is voor steeds meer uitgevers…