LINDA. het bureau is nu te huur

LINDA.het bureau

LINDA.het bureau is de branded content studio van het merk LINDA. Het is niet meer alleen de plek voor commerciële opdrachten die worden uitgerold op het LINDA.-platform, maar gaat vanaf nu ook creatieve concepten ontwikkelen gericht op het bereiken en in beweging krijgen van vrouwen onafhankelijk van het mediaplatform. Kortom: merken kunnen nu hun eigen campagnes laten maken door de makers van LINDA.

LINDA.het bureau maakt al jaren spraakmakende campagnes, in samenwerking met merken, steevast met hetzelfde oog voor kwaliteit en creativiteit (en af en toe taboedoorbrekend en met lef). Zo ontwikkelde LINDA.het bureau de gehele 90 Jaar HEMA-campagne, een – nu al – drie jaar durende campagne met TUI inclusief LINDA.vliegtuig, reisgids en digitaal reisplatform. Voor Biohorma en Prima Donna ontwikkelde LINDA. campagnes, waarin de vagina en de vrouwelijke ronde vorm bespreekbaar werden gemaakt.

Nieuwe bureaumanager

De nieuwe stap van LINDA.het bureau komt met het aannemen van Robbert Elderenbosch als nieuwe manager van LINDA.het bureau. Hij volgt Leanne Hermans op, die na zeven jaar overstapte naar MGP. Elderenbosch is oprichter en partner van digitaal productiebureau StickyStories in Amsterdam.
Elderenbosch: “Mijn persoonlijke passie voor merken en merkverhalen kan geen beter nieuw thuis krijgen dan LINDA. Ik kijk er ongelooflijk naar uit om samen met de makers én vertelkracht van LINDA., merken te helpen succesvol te zijn. Door het overvolle content landschap is de unieke en bewezen vertelkracht van LINDA. waardevoller en belangrijker dan ooit. Het vinden, binden en activeren van een vrouwelijk publiek is voor merken uitdagender geworden, waardoor een partner in de vorm van de makers van LINDA. een zeer welkome verschijning is.”

Data en buikgevoel

Onder zijn leiding gaat LINDA.het bureau nu ook opdrachten verzorgen die niet alleen LINDA. als uitgangspunt hebben, maar het bereiken en in beweging krijgen van vrouwen. Afhankelijk van de opdracht wordt het beste team gevormd met creatieven vanuit het hele bedrijf om concepten voor klanten te bedenken en te ontwikkelen. LINDA.het bureau combineert data insights en innovatie met intuïtie. LINDA. komt maandelijks in contact met meer dan 2 miljoen vrouwen. LINDA. weet wat vrouwen écht boeit, op basis van vijftien jaar ervaring, data en dat sterke onderbuikgevoel van het team.