2de Instagram training voor magazine redacties op 1 oktober 2018

header instagram training

Er zijn veel verzoeken binnen gekomen voor een herhaling van de Instagram Training, speciaal voor redacteuren van mediamerken. Dus hij staat in de agenda gepland voor maandag 1 oktober 2018. Het is helemaal geen slecht idee om de training nog eens te doen: in de tussentijd is er veel veranderd en heeft Instagram ook nieuwe toepassingen voor mediamerken (hallo IGTV!).

Deelnemers krijgen tijdens deze leerzame en leuke dag alles te horen over Instagram en handige tips om er nu echt mee aan de slag te gaan. Instagram is het snelstgroeiende sociale platform in Nederland, en dus is het de hoogste tijd om daar als mediamerk te werken aan een serieuze en professionele aanwezigheid.

Van strategie tot foto’s maken

Na deze Instagram cursus weten deelnemers precies hoe Instagram werkt: van het bepalen van doelstellingen en een doelgroep, het maken van een strategie, het bedenken van een instagram-plan tot het maken van foto’s, de foto’s bewerken en delen tot het laten groeien van aantal volgers en het sturen op engagement.

Opzet en inhoud

De onderwerpen die aan bod komen zijn: strategie, doelstellingen, doelgroep en KPI’s. Beeld maken, vinden en bewerken. Soorten updates, hashtags, profielen, Stories, IGTV, advertising, targeting, e-commerce, handige tools en templates, statistieken, volgersgroei, werken met ambassadeurs en influencers, het juiste tijdlijnritme en feedfeel en natuurlijk: de Stories Safari!

Meer weten

Interesse? Kijk dan op onze trainingspagina. Je kunt je daar ook inschrijven om een plek te reserveren.


 

Foto van Toni Hukkanen via Unsplash